5 kroků, které musí podnikatelé splnit před startem EET - Vedení účetnictví Žďár nad Sázavou - daňová evidence, daně, mzdová agenda, výkazy Intrastat - Ing. Aleš Blaha



Kontakt

Ing. Aleš Blaha
Bc. Hana Blahová

Dolní 165/1 (budova České pojišťovny)
591 01  Žďár nad Sázavou

Tel:     + 420 603 444 565 

Email: info@ucetnictvi-blaha.cz

Portál POHODA - vždy aktuální zákony

7. 9. 2016

5 kroků, které musí podnikatelé splnit před startem EET

kroků, které musí podnikatelé splnit před startem EET

1) Zařiďte si autentizační údaje

Už od 1. září získáte svoje přihlašovací jméno a heslo – neboli autentizační údaje. Přihlásit se o ně můžete na Daňovém portálu nebo osobně na finančním úřadu.

Pokud se rozhodnete pro elektronickou cestu, vaše přihlašovací jméno a heslo vám pošlou datovou schránkou. Ti, kteří vyrazí na úřad, dostanou údaje na místě a okamžitě.

2) Zorientujte se ve webové aplikaci

Je sice pěkné mít autentizační údaje, ale tím to zdaleka nekončí. Vaším úkolem je přihlásit se s jejich pomocí do aplikace EET na Daňovém portálu. Tam budete mít přehled o svých certifikátech a později i evidovaných tržbách.

3) Ohlaste všechny svoje provozovny

Když už máte přehled v aplikaci, oznamte finanční správě, kolik máte provozů. Každý z nich získá svoje vlastní číslo. To bude později uvedené na účtenkách – slouží k orientaci finanční správy.

4) Chtějte certifikát/y

Certifikát dostanete na rozdíl od pokladen zadarmo. Musíte si o něj ale požádat, až projdete předchozími třemi kroky. Certifikát slouží k tomu, aby systém EET identifikoval, že mu právě vy posíláte datovou zprávu o tržbě.

kolik certifikátů potřebujete? Záleží na vás. Můžete si říct o jeden jediný, nebo taky vlastnit certifikát zvlášť pro každé pokladní zařízení či provozovnu.

5) Nainstalujte si certifikát do pokladen

<< Zpět